Det här med bloggandet funkar inte för mig helt enkelt.

eller jo ibland, som idag! hiho

Firade jul ju som alla andra! Firade först med mormor och morfar dagen innan julafton sedan firade vi med mina två fastrar, farmor, farfar, kusin, och min fasters kille på jufton :) Igår firade jag med några fler från pappas sida ! blev sent igår så jag sov över och mamma kom och hämta mig vid 10. var helt död. så sov nån timme hemma sen igen. Mellandagsrean började ju idag ;) kände verkligen för att dra till stan och kolla, så träffade Belma där! fast dock hittade ingenting förutom ett halsband som ÄNTLIGEN kommit ! halsbandet fanns för nån månad sen men just den dagen då jag skulle köpa.. jo då var den slut. Men jag såg att de fanns 3 stycken kvar eller så, så mamma och jag drar dit imorgon och köper det! Sedan har vi också tänkt att köpa svarta jeans, som verkligen ska passa mina ben och kropp perfekt. Och så ska jag leta efter julklapp till johanna och Linnea och sedan även kolla med piercing människorna om min navel piercing håller på att bli infekterat. Der svider mer än vanligt och det är ganska rött runt om. Aja, hoppas de inte är nån fara.

fan vad jag skriver. juste! det blir säkert att träffa kristian imorn också :)
aaa... vad ska jag skriva mer?
alla julklappar jag fått fotar jag nån annan dag, för hinner inte.

puss hej


slut på bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0