Ha mig inte som din dröm, när jag vill vara din verklighet.



Hejsan.

Linnea åkte för en halvtimme sen. Vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt. Skulle ju träffa David men han kunde inte idag.. vi kör på söndag istället :) De kanske blir att bara ta de lugnt idag. Vi får se, de sånt som märks.

Kanske ska plugga klart svenskan, haha shiiiit plugga på jullovet... men måste man så måste man. Vill ha bra betyg nästa termin så jag får pengar och för att känna mig stolt över mig själv, vilket jag inte var den här terminen. :/

a men de blir nog att plugga, fick panik nu haha puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sjukt lik Hannah från Pretty Little Liars :)

2012-01-11 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0