Life isn't about waiting for the storm to pass... it's about learning to dance in the rain.


de sjukt. ge mig dig bara. de allt jag behöver , då mår jag bra.

känns som om jag haft en massa att tänka på de senaste veckorna. varje dag då jag kommer hem från skolan så lägger jag mig i sängen och kan tänka i flera timmar. På allting, livet, vännerna, olika problem, plugget osv osv.

- inom vännerna känns allting perfekt. jag vet vilka jag kan lita på och jag vet vilka som är mina närmaste.

- problemen är då "killproblemen" som man kan kalla det. ska ta tag i det nu, och satsa, säga som det är. är så himla kär. olyckligt kär. detta har pågått i nästan ett år, men nu ska det blir ändring på det.

- plugget har gått jätte dåligt den här terminen, är besviken på mig och jag vet att jag kan göra bättre! nästa termin blir det att satsa allt. bli skolans nörd helt enkelt.

det här är ju nästan som nyårslöften ju ;) haha nej men kände att skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0