"skriver" av mig.

´vet att jag tagit texter från sofijahs låtar men det bryr jag mig inte om. det är exakt så jag känner iaf

Inget kommer bli detsamma igen. Du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop. Hur ska de gå när bara du finns i mitt huvud, allt jag tänker på är dig och det vi gjorde. Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull? Vet du hur många vänner jag svikit för din skull? Kommer du ihåg vi kunde skratta åt allt. Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt tänker tillbaks i tiden. Känna lycka med dig igen. Kan du inte fatta, jag saknar det verkligen. Du såg mig, innan någon annan sett mig. Men jag förändrades, sen dög jag inte åt dig. Du älskade mig så som jag en gång var, men det gör du inte längre och det sårar mig idag. Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt. Men jag tänker på dig varje dag, varje minut. Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig. Du var så jävla mycket, du är allting för mig. Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit. Det  är tack vare dig som jag tagit mig hit. Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en? Jag vill bara ha tillbaks tiden med dig igen. Det sårar mig, spelar roll vad jag gör, du märker inte mig, du varken ser eller hör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0