Lägret









fotade inte så mycke med systemen, utan dom flesta bilderna finns på mobilen.

Har ju vart på konfa lägret så har inte kunnat blogga eller nåt eftersom det inte fanns nån täckning där. Men jag tyckte faktiskt de var kul på lägret förutom att dom väckte oss 8 på morgonen så det blev inte att dygna eller så som vi hade tänkt oss, vi sov istället ;)
Vi gjorde saker nästan hela tiden från halv 9 på morgonen till 12 på natten. lite sjukt tycker jag, men lite fritid hade vi iaf. :) Den första dagen snackade vi om gud. kändes jobbigt eftersom jag hamna absolut i fel grupp. Jag var med i gruppen som skulle försöka få den andra gruppen att börja tro på gud. Hade ju såklart inga alls agrument för det eftersom jag faktiskt inte tror på gud. Den andra gruppen skulle försöka få oss att inte tro på gud typ.
Men ah andra dagen såg vi på film om jesus och lekte lekar.
och ja, typ så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0