dags att blogga


haha fan vad alla gnäller när man inte bloggat på några dagar! men a, de nog bäst att göra som dom säger ;)
 Men har inte direkt haft tid eller ork. I lördags var jag och tjejorna hemma hos mig, mamma o pappa skulle va borta till 12 så vi passade på att ha en tjejkväll ! Vi var mest ute i klocket och hade kul, vi tänkte träffa några fast vi skulle ändå in typ då så. Vi gick in nån gång vid 10 då vi körde olika sannings lekar, t.ex "jag har aldrig.." osv, så snackade vi om personliga saker. Känns bra att dela med sig av livet hahaha nej men ni fattar vad jag menar hah :)
tjejsnack, kan man kanske kalla de. vettefan

aja idag på förmiddagen pluggade jag skiiit bra, så bra att jag inte behövde plugga något på eftermiddagen! så istället fotade jag och belma massa med min iphone 4, fick den i lördags. lite kul att jag köpte 4 när man kunde köpa femman sen i torsdags. Men de kändes bäst att köpa fyran eftersom jag har lånat andras och vet hur den fungerar. Har ju annars aldrig haft en touch mobil.

aja, snart blir de dans puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0