Precis.


gulligt..
 a men jag tänkte faktiskt berätta lite om mig. eller iaf nånting som jag börja tänka på nu. 
Jag är absolut ingen sån tjej som hänger i stan och röker och jag är heller ingen sån tjej som går på alkoholfester.
Men aso tro inte nu att jag är tråkig och duktig osv i skolan o allt hah, jag är såklart ute och träffar folk och har kul. Jag har kul utan cigaretter och alkohol. :)
Har aldrig förstått meningen med det när de oftast tillslut bara blir problem. I hela mitt liv har jag varit emot sånt. Och jag kommer fortfarande stå emot grupptryck osv, kommer ALDRIG verkligen ALDRIG röka eller ens dricka alkohol. Nu tänker ni säkert att man ska aldrig säga aldrig och att jag säger just nu bara att jag aldrig ska de men sen kommer. men fan heller, jag kommer inte bara helt plötsligt sluta vara emot det. Jag har smakat alkohol en gång i mitt liv, och det var när jag fick smaka av min mamma. Fast jag kommer inte ihåg hur de smaka.
Men det vill jag heller inte komma ihåg. Jag vill inte smaka alkohol för tänk om jag tycker de är gott? liksom då blir de ju att jag kommer dricka när jag är vuxen för jag tycker de gott. Och det vill jag aboslut inte.
Livet rullar på utan alkohol och allt de där andra tramset ;)

hah ja, där fick ni veta mer om mig. Så inte nån tror andra saker om mig, som vissa gör, vilket jag märkte på min blogresponse.
- Jag har inte kvar min blogresponse på bloggen, tommy ska hjälpa mig med en grej så.


Kommentarer
Postat av: =) Linnéa Lindh

haha, du är lika söt på alla bilder ! :D

2011-10-15 @ 12:28:24
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0