Baby you don't know a thing about me


Bild tagen igår

De var både ledsamt och roligt på skolan idag. a men har nog egentlgien inget kul att skriva om, men kände verkligen för att blogga. hiho.
Snart äre chear ! tagga ;) synd bara att de är så sent..
iaf, fotot här nere ser ni? det fotade jag för bara nån timme sen, har fortfarande lockigt. Kämpade verkligen ahha och mamma o pappa har inte lagt märke till det... kul :( jag som trodde dom skulle ba: åååh har du lockat håret? men dom ba: hej. när ska du ha dans? ok. hejdå.
Det konstiga var att min mamma fråga om jag skulle platta håret? haha tack då..
men ah ska ta o äta nu puss



Kommentarer
Postat av: linnea

bebis jag saknar dig ! <3

2011-10-21 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0