I WANT TO KILL EVERYBODY IN THE WORLD !



Tja. Någon mer än jag som börjar tröttna på att jag nästan lägger in samma bilder ? hahaha men ska fota mer (; måste bara komma ihåg dee haha
Blev aldrig att jag sprang idag. Vill absolut inte springa själv så. Har bara vart hemma idag efter skolan, tänkt att börja plugga kurs, fårse. ae har väl inget mer o skriva.. eller jo ! Min mormor o morfar kommer bjuda mig, mamma, pappa, Frida, Sara, Emma och deras föräldrar på en resa till kina nästa år! så jävla nice säger jag bara! ish är taggad som faan :D Frida, emma o sara är mina kusiner för er som inte visste (: antagligen får vi fyra ett eget hotellrum som vi har för oss själva, ännu bättre ! Vet inte exakt när vi åker men ungefär efter vi slutat skolan och precis fått sommarlov. Vi är väl där i en vecka eller så. aja possposs


första gången jag hörde den här så tyckte jag den var skit dålig och tyckte den var helt sjuk. men man lär sig gilla de (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0