YES NU KÖR VI IGEN

Ja nu kör vi igen på bloggen hehe. vi får väl se hur de går !

Idag har jag vart med Lina hon har sovit över. men tragiskt nog blev jag sjuk under natten så de verkligen suger. Sitter just nu framför tvn och hostar osv, har så fruktansvärt ont i halsen. Men snart kommer min faster med glass, halstabletter och cola <3
Mår även illa. jag hade ju så mycket planer den här veckan.
Träffade kristian igår. Det var ungefär ett halv år sen sist ju så de var kul att träffa han igen :) Lina har åkt hem nu. Jag skulle träffat Johanna imorgon men vet inte om de blir av eftersom jag inte mår bra. Sen skulle vi också träffa Christopher, nico och koffa typ nån gång under veckan och vi hade tänkt och bada i åby. men det blir de ju antagligen inte heller av.Vi får väl se hur jag känner mig på lördag. Ska ju ha typ "tjejkväll" då med fina vänner. jaja här är bilder från dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0