Pinsamt inlägg yes

NU TÄNKER JAG LÄGGA UPP EN MASSA BILDER SOM JAG TRODDE ATT JAG ALDRIG SKULLE VISA FÖR NÅGON. MEN AA NU KÖR VI. ALL IN. just för att dom är så pinsamma som dom är !
 
ni vet den där tiden då man var runt 11-13 år? då man inte riktigt visste vem man var och helt plötsligt skulle bli tonåring osv..? och man skulle passa in och började tänka allt mer och mer på sitt utseende? jo klart som fan skulle jag va wb fjortis och vara jätte ego!
hahhhahaha folk kommer reta mig för mina bilder här skit länge, det vet jag.. men ahha äsch nu fan ska ni få se mig, jag har inte alltid vart den jag är idag.thank god for puberty
 

Tror jag är 11 år här !
 
OMG VAA SNYYGG JAG VAAA 
 
Sen aa här är när jag var mellan 12-13 år. 
VAD FAN VAR DET MED DEN DÄR JÄVLA MINEN SOM JAG TYCKTE VAR SNYGGT? jävla duckface. 
 
aaaa och när jag ändå är inne i det här kan jag väl lika gärna fortsätta med en bild när jag var 14 också. sen aa ni vet väl hur jag ser ut idag när jag är 15 antar jag.
 
 
PUSS PUSS KOMMER SKÄMMAS IHJÄL NU. det där var ju liksom den tiden som man bara vill glömma. Då man inte var sådär liten och gullig men heller inte en snygg och äldre tjej typ eller vad man säger utan de var något där mittimellan.. usch 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0