Dagen igår och dagen idag

Igår vaknade jag med en rejäl huvudvärk och kände mig riktigt febrig och ont i halsen. Så jag sket i att gå till skolan den dagen. Jag somnade om sen när jag vaknade igen, mådde jag jätte bra. lite sjukt men aa iallafall så gick jag då till Kristian och så var vi hos han , gjorde inget speciellt sen drog vi till borgsmo och jag anmälde Linnea och mig till up all night på onsdag ! taggar som inihelvete ! sen efter de drog jag hem, åt och tog de lugnt. Kristian övertala mig att komma till Johannes fest så drog dit , de var rätt så dött men jag hade kul ändå dock slutade de inte bra, kom hem vid 11 ungefär.
 
Idag har jag planerat med Miran att ses efter hon kommit hem från Stockholm. Känner mig väldigt hängig och vaknade med mensvärk så vi fårse hur jag känner mig senare, om jag orkar dra ut ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0