To be old and wise you must first have to be young and stupid.


ahahaha de ser ut som om jag har värsta boobsen, men nej jag står bara på ett annorlunda sätt ;d

Har en ganska lång rad med nya bilder så blev helt blogg taggad haha men aa jag kör väl på nu igen :) vi fårse hur länge jag orkar hålla på, tills jag tröttnar igen helt enkelt ;)
För nån dag sen sov Linnea över hos mig, mysigt värre ! kollade på film osv <3 träffade några i klocket innan, sedan träffade dom igen dagen efter på morgonen :) på kvällen drog vi till navestad! kände mig ganska vilsen eftersom jag aldrig vart just där utan mer i åselstad osv. Men vi gick iaf på deras disco/ fest hur man nu kallar det. i början var de riktigt segt sedan kom tessan och det blev bara bättre och bättre :)

Idag slutade vi vid halv 1, skönt. imorgon slutar vi vid 12 ungefär sen blir det julavslutning på onsdag !
fan vad bra med lov, passar perfekt just nu.

men ni får ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0