CANNABUS 2011!



Har vart med Linnea nästan hela dagen. Efter vi slutat stannade vi kvar för matteus hade tagit hennes mobil. Sen drog vi hem till mig, lämnade väskorna och sen gick ut igen. Tog spårvagnen till stan, åt mc och åkte sen till klocket igen. Chilla där, träffade Demir och hans lilla syrra. Så jävla gullig hah ! Ett tag var linnea riktigt osocial mot mig, hon bara snacka med oscar heeela tiden. och jag fick inte höra någonting av de dom sa och jag fick heller inte snacka med han. så aa jag hade de ju ritkigt kul.. men sen så tog linneas pengar slut! hhahaha skadeglädje ;)

men aaaa kyss hejdå! Har huvudvärk och mina ögon typ dör snart. Så måste lägga mig tidigt den här gången, så jag sover ut. Annars kommer jag väl va helt förstörd. Imorn ska jag antagligen träffa kristian en liten stund, för måste plugga som fan nu.


Så jävla GRYM låt! blir skit taggad varje gång jag hör den!
första gången jag lyssna på den var precis innan jag skulle plugga och jag blev skiiit tagg för att plugga? hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0