Som man bäddar får man ligga.


Jag har själv satt mig i den här situationen. Nu måste jag leva med lidandet ett tag och förhoppningsvis komma över de.

Har kört på mittbena i veckan. vad tycker ni? :) Kände verkligen för att ändra frisyr ett tag eftersom jag haft samma i typ ett år nu, börjar tröttna på de hah. Snart kommer mamma hem och då ska vi dra till maxi/ ingelsta shopping och kolla nya skor till mig. Vet ungefär vad för skor jag vill ha, fårse om dom passar o allt dedär. Sen kanske jag köper en lång vit skjorta, har ju en vit skjorta redan men den är ganska kort.

Ska också försöka få tag i Emmy och se om hon kan ses på fredan eller nån gång snart iaf. Vill ut och fota med systemen, så ska se om hon vill hänga med (: Saknar henne, riktigt länge sen vi träffades :(
a men kyss hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0