Om jag skulle dö idag, minns då mig som en soldat eller människa

 
Tagen för några dar sen då jag hade lockar. Vad är finast tycker ni? mittbena och lockar eller plattad snebena som jag har på dom andra bilderna?

Ikväll är de ju disco i ektorp. Jag skulle egentligen gå med Linnea dit men vi trodde att de var imorn haha och linnea kunde inte idag så får va hemma idag !
Blir kanske att plugga imorn, måste ta tag i det nu känner jag. Fast så känner jag ju typ varje helg och sen så pluggar jag jätte bra måndag och tisdag sen när stegdagarna börjar då så orkar jag inte plugga mer. sen nu i helgen så ångrar jag mig att jag inte pluggat onsdag, torsdag & fredag. hah men ska inte ha panik för vet att de blir bra tillslut ändå :)
och juste! jag ska ju på konfirmering ! hah fast jag har inte anmält mig eller så men aso linnea o massa andra sa att jag bara kunde gå dit osen så anmäler jag mig automatiskt hiho. Fast egentligen, aso jag är kristen men jag tror inte på gud. Jag gör de mest för lägret och presenterna hah :*
a men ni får ha de bra, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0