Du har inte sätt honom från mina ögon.


Du säger att han är ful och största tönten. Men saken är den att du har inte sätt honom från mina ögon.

Har haft en skit kul dag med Linnea och Tilda ! Träffade dom först på stan vid 3, men sen skulle dom hem o äta vid 5 så då åkte jag också hem. Sen vid 6 tog jag sista bussen som gick till Smedby och träffa Linnea och Tilda igen. Vi hade först tänkt att träffa Joseph men sen ringde pappa och sa att jag var tvungen att åka hem? ba wtf.. jag åkte precis hemmifrån ahha men sen så träffade vi på Andreas, Michelle och Ella på stan så jag åkte ändå aldrig hem. Men dom var inte roliga så vi tog spårvagnen till Hageby. Hade sådär småkul där i hageby centrum. Tilda köpte godis och Linnea visslade på varenda en som gick förbi hhaha så jävla sjuk..

men sen en jätte läskig sak var att en gubbe började snacka med oss och typ undade om vi aldrig får killar eller nåt. hörde inte riktigt vad han sa. Men jag tyckte han såg läskig ut så jag gick snabbt bort från honom med Tilda men Linnea stannade kvar. Och då sa han att han hade en sak i sin påse. och då skrek vi till linnea att komma för de var ju nåt skumt med han. Och då gick han efter oss och Linnea skrek att han skulle dra o massa. Fast aso gubben kunde knappt gå, hade kryckor osv eller vad de heter. Men sen kom de två killar i typ vår ålder och sa till gubben att dra, så då gick han. herregud men aa

sen vid halv 10 tog jag bussen hem. Men den åkte bara till borgsmo så pappa mötte mig halvvägs. och aa nu är jag hemma haha

ni får ha de bra puss


Kommentarer
Postat av: Josef :D

hahaha va trevlig dag :D



hahahaha :D <3

2011-10-01 @ 23:09:06
Postat av: Amanda Stjärnskog

Jag dör, så fin du är!

- Så jävla sann text under din bild

2011-10-07 @ 16:19:50
URL: http://astjrnskog.blogg.se/
Postat av: =) Linnéa Lindh

älskar rubriken ! ♥

2011-10-11 @ 15:13:40
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0