Fantasi är det vi vill ha, men det är verkligheten vi får.



men tja ! längesen, eller a.. 2 dagar sen typ.
Har haft de ganska så chill på skolan, har inte så mycke att plugga med förutom tyskan och kursen dårå.

fast snart är de lov! faan vad skönt.
ska ju först på läger med konfan måndag till onsdag ! taggar sönder! ska sova med Tilda, Tessan och Emma men sen så är ju även Linnea och Ida där. Ska ta med mig systemen så ska fota en massa. Haha tilda och jag har bästa planerna ;) vi ska ta med massa energidryck, vara vakna hela natten, smyga ut och sedan gå till det andra lägret där borgs kyrka är, aso klocket kyrkan. Michelle, Emelie, Linda och massa vi känner går ju där så :D
hoppas de går att smyga ut iaf. för skulle vilja träffa alla dom !

men ah sen ska jag ju fira haloween osv.
SERIÖST, jag kan inte stava till haloween.. jag har glömt bort hur man stavar de :o
fast jag kanske stavar rätt? men de känns inte som de !

men iaf så ska jag försöka sova snart, puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0