someone like you


länge sen jag la in en system bild.
 
Köpte nya mjukisbyxor igår från cubus för 199 :) Eftersom min gympa påse med mina förra mjukisbyxor i, försvann. men sen idag så hitta jag den.. hahaha okej slösat pengar..
aja, dom nya var ändå finare än dom förra ;) Har absolut inga pengar kvar! bara 50 öre. hah
så kommer va fattig i två veckor, de känns ju bra..
iaf så hade vi kursdag idag, linnea och jag gick mest runt och hade kul. Ida kom vid lunch och hon skulle va med oss i skolan eftersom hon hade studiedag men sen kom gunnel från ingenstans och säger åt henne att sticka hahaha stackarna, så hon var tvungen att åka hem igen.
Jossan kom även och hälsade på ! har saknat henne faktikst, länge sen jag såg henne <3
men aa har nog inte mycke mer att berätta tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0