My heart is a stereo that only plays for you



ba chillar. dansen gick bra, börjar faktiskt gilla chear eftersom de så enkelt haha förutom kick osv. är inte ett dugg bra på de men jag blir antagligen bättre med tiden. :)
Fast jag gillar mer streetjazz, jag har lärt mig mer den dansen nu eftersom jag gått i den snart i ett år så de är ganska enkelt men ändå svårt haha aso det är mer svåra steg i streetazz än i chear. :)
a men hade tänkt att ladda upp bilderna från i helgen ! fårse om jag orkar. bilderna är ju tagna med systemen så varje bild kom ta typ hundra år att ladda upp så får se om jag hinner. ska ju duscha snart också.
ni får ha de bra, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0