SEXY AND I KNOW IT

Ganska många har gnällt på att jag inte bloggat så mycke, men jag kommer inte vara den som bloggar 10 inlägg varje dag. Utan jag kommer blogga när jag känner för de och har något vettigt, intressant och roligt att blogga om. Jag kanske kommer blogga en/två gånger per dag. så att ni vet (:

Iaf så pluggade jag ändå riktigt bra i skolan idag. stolt! då slipper jag iaf plugga efter skolan och kan då istället träffa folk, och bara leva livet (; Fast gick hem tidigare idag, mådde inte bra. Men nu mår jag lite bättre, fårse om jag dansar ikväll. Imorgon blir de ut och springa runt strömmen! Fast vet inte med vem än, skulle först sprungit med Linnea men nu säger hon att hon inte orkar så jag får väl kanske springa själv. usch vad tråkigt ):
aja, puss

Image and video hosting by TinyPic
Sitter vid fel data så har inga nya bilder, så fick ta en bild som är några månader gammal haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0