MOVE LIKE JAGGER !

Bara för jag har riktigt tråkigt så tar jag den här från Belmas blogg (;

VEM

Vem är i rummet med dig? Min Kanin
Vem fick du senaste sms av? Alexander
Vem tänker du på nu? Linnea :D
Vem pratade du senast i telefon med? mammaa
Vems hus var du senast i? innan jag kom hem var jag i skolan
Vem önskar du var med dig nu? Linnea :( vill ju springa med henne. och fota
Vem är din favoritsläkting? Jag älskar alla mina släktingar. men Emmy har stått och står mig väldigt nära, vi har vart bästa vänner hela livet. Och jag ser henne mer som min allrabästavän än som min kusin. Men att hon är min kusin gör de ju bara bättre. Vi kommer aldrig komma från varandra (: Vad vi än bråkar om så kommer vi ju fortfarande vara kusiner <3

 

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid tangentbordet
Var handlar du mest? Bikbok, H&M, New Yorker, Gina
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Cheap Monday
Var åkte du senast bil? Till skolan i morse


VAD

Vad åt du senast? Två mackor :D
Vad drack du senast? äpplejuice
Vad är det för färg på dina byxor? svaart
Vad vill du göra nu? Träffa emmy !
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? har ingen speciell favoritfärg.
Vilken film såg du senast? kommer inte ihåg hah
Vad hör du just nu? Otis - Jay Z, kanye west

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja haha?
Hånglat på en bio? ne
Hånglat i skogen? nae
Tyckt att din kusin är het? Haha ne
Målat om ditt rum? ja men aso pappa måla typ allt, jag måla bara lite
Dansat framför en spegel? varje dag
Fått hicka? ja
Dumpat någon? de hänt
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?  Tror inte de, de beror på vad som räknas
Varit i slagsmål? jo faktiskt, ett sånt där slagsmål man hade när man var liten! :*
Smugit ur ditt hus? haha jaa när jag var mindre, skulle rymma hemifrån. fast jag hann inte så långt :/
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? neej
Älskar eller saknar någon nu? JA !


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0