man kan inte välja att gå efter huvudet, det blir alltid i slutändan att man följer sitt hjärta.

Ja som sagt så träffade vi Elias igår och sedan åkte vi tillbaka till rambodal och gjorde vår egen dans. fyfan vad grym den vaaar, vi kanske spelar in och lägger ut den på bloggen! ;) ska kolla med linnea om hon vill! Men ja iaf sen så drog vi hem till linnea, hade de mys, kolla på film osv osv. dock mådde jag skit den natten, allt kom tillbaka allt jag mått dåligt över kom tillbaka. jävla fitt helvete säger jag bara. så gick runt idag med en klump i halsen, inga tårar och jag sa inte så mycke utan allt stannade inombords. Jag sov ju över hos Linnea sen när jag kom hem så däcka jag direkt och sov ända till 6 på kvällen sen kollade jag om kristian kunde ses en kortis bara för att jag kände att jag behövde komma ut, ville inte va hemma och må dåligt. Jag ville bara tänka på annat så tänkte att jag kunde sova hos någon dock var de ingen som kunde. Sen när jag kom hem igen så skriver Robin att jag kunde komma till han och sova och va med på en chillkväll. Jag ville verkligen. Men jag kände att det var alldeles för sent ute och jag behövde duscha o allt innan så de skulle bli försent och dessutom har jag så fruktansvärt ont i nacken efter dansen. Är nog påväg att få nackspärr om det blir värre. Linnea har lika ont, så vi lider tillsammans. Men ja så den här natten får bli en ensam natt. puss, lite dåliga mobil bilder som vanligt
 
mys hos Linnea 
 
får ta och bjuda lite ocksåå , ser fett liten ut 
 
bästa Kristian ! Jag själv ser ut som en kille som e flintis 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0